all the small things
 
Tuesday, January 27, 2009
Fapt divers din 1928
" iata si fapta unui indragostit nesatisfacut si, pare-se, flamand: a muscat nasul iubitei, l-a mestecat si l-a inghitit" [Sasa Pana - Nascut in '02]

In zilele noastre nasurile nu mai sunt ce-au fost si-i pacat dar e numai si numai vina noastra ca am inceput sa ni le suflam in batiste de hartie si sa le indreptam septul si sa blestemam in bolborosiri sforaitul si astfel sa le devalorizam in loc sa recunoastem farmecul, da.. farmecul unui nas mare sau prelung cat si faptul ca numai un nas mare sau prelung da o anume demnitate fetei. si o noblete.

In zilele noastre barbatii au nasurile din ce in ce mai mici dar nu stiu de ce - si le sufoca in perna sau ce? ce se intampla?
posted by Diana Adela Martin @ 11:49 AM  
12 Comments:
  • At 1:00 PM, Anonymous Anonymous said…

    Buna ziua Diana,simpatica constatare catre barbati probabil ca nu se mai simt barbati.

     
  • At 1:49 PM, Anonymous Anonymous said…

    si daca unii il avem nitel coroiat?

    e de bine sau e de rau?

     
  • At 1:54 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    doamna Adriana ce mai faceti

    lektor: eu ma dau in vant dupa nasurile coroiate. si nu sunt singura! a se vedea:
    http://2smartcherries.blogspot.com/2008/04/sufletul-pereche-are-nasul-coroiat.html

     
  • At 1:54 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    p.s. iar deviatia de sept ar fi un bonus. nesperat!

     
  • At 1:59 PM, Blogger Sahara Penguin said…

    Asta e mult mai tare decat Chageling :P

     
  • At 2:15 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    sahara... eu nu am vazut changeling.. se intampla niste kestii ireale in acest film?

     
  • At 4:49 PM, Blogger Sahara Penguin said…

    Nu. Doar ca e tot in 1928. Si e dupa un fapt real. Fapt real extraordinar, filmul insa mi s-a parut foarte slab.

    Dar e destul de bine cotat. Overrated - spun eu. De aia ziceam ca... asta mi se pare mai tare :)

     
  • At 7:27 PM, Anonymous Anonymous said…

    Poate ca noi, barbatii din ziua de azi, nu mai stim sa mintim, deci nu ne mai creste nasul. Alta explicatie nu am.

     
  • At 8:10 PM, Blogger skythes said…

    eu cred ca esti invidioasa

     
  • At 8:51 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    netstalker sunt.. si nu mi-e rusine sa recunosc cum sunt..

    catalin: ba as zice ca inca va pricepeti. de minune

     
  • At 4:57 PM, Anonymous Anonymous said…

    Cu nasu mic si cu voce aprinsa, dar mai ales manierati. E si asta o chestie.

     
  • At 11:18 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    da. sa nu uit importanta manierelor.

     
Post a Comment
<< Home
 
About Me

  • HOMEPAGE
  • d See my complete profile

      Subscribe in a reader

    Enter your email address:

    Delivered by FeedBurner

    Previous Post
    Archives
    Links
    Powered by

    Free Blogger Templates

    BLOGGER

    Personal Blogs - Blog Catalog Blog Directory