all the small things
 
Monday, February 16, 2009
Fabrica mea de ursuleti de plus
Intr-o soseta de lana maro lasata pe dupa canapea pentru a fi uitata si pierduta se gasesc scofacolcii, mici insecte rulate in ghemuri de praf si scame si puf si alte mici mizerii.

Mi-a lipsit indrazneala de a cobori pana in adancul sosetei, o mana retrasa acolo poate fi inghitita usor. Un om curios care a alunecat din greseala se pierde in intuneric pana dispare de tot. Incetisor, fara ca macar sa-si dea seama de ce i se intampla. In dreptul calcaiului un felinar, logo-ul Adidas, lumineaza tot mai plapand, apoi gata. Cotloane nesigure te ademenesc cu tacerea lor. Pazea! Trei dungi carnivore te pandesc sa dai coltul gleznei.

Privim de pe margine la scofalcoci, eu si cu o pisica, cum isi duc viata lor simpla, lipsiti de orice electricitate evidenta, cum stau ei asa cu tipare de croitorie in fata crosetand la ursuleti de plus in timp ce altii mai vanjosi extrag fire de lana. Multa rabdare si liniste. Din cand in cand un sunet pe care nu il recunosc. Poate ecoul andrelelor lovite una de alta, cine stie...

Labels:

posted by Diana Adela Martin @ 3:27 PM  
18 Comments:
  • At 4:06 PM, Blogger Rareș said…

    Scofacolcul lipsit de electricitate, da.

     
  • At 4:06 PM, Blogger Rareș said…

    Scofacolcul lipsit de electricitate, da.

     
  • At 4:25 PM, Anonymous Anonymous said…

    bine, bine, da' textul asa suna cunoscut! nu l-am mai postat cindva?

     
  • At 4:29 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    pushthebutton: da da :)

    gaijinul: oh da! chiar asa e :) sunt cateva texte pe care le-am postat la inceputul carierei mele de bloggeritza asupra carora simtnevoia sa revin. sa le completez putin sau sa le modific.

    tu ce mai faci? ma bucura sa vad ca ai reinceput sa scrii. imi lipsea/lipseste umorul vietii de gaijin de zi cu zi. salutari!

     
  • At 5:32 PM, Anonymous Anonymous said…

    ce frumu ejti te-am vazut in poza pe hotcity

     
  • At 7:01 PM, Anonymous Anonymous said…

    Buna seara ,frumos ai povestit deja parca trebuia sa apara ceva.

     
  • At 9:46 PM, Blogger Indelible Bonobo said…

    scofacolcii astia care imigreaza ilegal, d-le! de ce nu sta la ei acasa? de ce vine peste noi, cu mic cu mare, sa ne joburile?!

    mai bine tak, ca ma trezesc cu sleahta la use, sa-mi ia bulion!

     
  • At 10:12 PM, Anonymous Anonymous said…

    It's j. I was here ;)

     
  • At 10:33 PM, Anonymous Anonymous said…

    ursuleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeti

     
  • At 2:03 AM, Blogger Diana Adela Martin said…

    octavian: what about jelly teddy bears? :)

    J :) you're always welcome :)

    in fiecare apartament exista o granita pe care scofalcocii astia o traverseaza . si se refugiaza. dupa canapea. sub pat. in debara. in cuptor. hai sa le aratam putina intelegere!

     
  • At 2:03 AM, Blogger Diana Adela Martin said…

    buna seara Adriana

     
  • At 3:37 AM, Blogger Samuel Mammel said…

    Ce ai cu noi, scofalcocii? Noi nu suparam pe nimeni.

     
  • At 11:31 AM, Anonymous Anonymous said…

    Citit, placut...acum vin si eu si intreb: Ce-s aia scofalcoci? Am cautat in dex nimic. google zice ca numai la tine pe blog exista. ?!?!
    :-D

     
  • At 12:49 PM, Anonymous Anonymous said…

    am citit interviul,
    de nu eram cu inima furata :), inrosit pana in varful urechilor ,balbaindu-ma, ti-as fi cerut un vis .
    El va fi one lucky bastard ;)
    transmite salutari si spor scofalcocilor cand ii vezi

     
  • At 1:29 PM, Anonymous Anonymous said…

    Ok...incep sa ma simt un pic retardat. :-D Toata lumea stie de sunt aia scolacoci numai eu nu. :-(

     
  • At 1:33 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    Florin si lucrurile care nu au un nume merita un nume al lor :)

    Malasuerte: hey, m-a emotionat ce mi-ai zis. iaca, m-am inrosit

    samuel: eu chiar vreau ca acestis cofalcoci sa primeasca sporuri de risc si de pericol si munca in conditii tare grele. cine isi duce viata intr-o soseta adidas merita un pic respect, nu?

     
  • At 1:48 AM, Anonymous Anonymous said…

    Di :) am gasit sosetele :):) sub patul meu :):)
    le-am facut " puppy love " :)

     
  • At 2:12 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    sa le pastrezi pana de mos nicolae!

     
Post a Comment
<< Home
 
About Me

  • HOMEPAGE
  • d See my complete profile

      Subscribe in a reader

    Enter your email address:

    Delivered by FeedBurner

    Previous Post
    Archives
    Links
    Powered by

    Free Blogger Templates

    BLOGGER

    Personal Blogs - Blog Catalog Blog Directory