all the small things
 
Friday, February 20, 2009
Gradul 38 al ecriturii - name dropping, nose dripping
Sunt perfect de racita. Intr-atat incat sa simt trecerea timpului greoaie, anevoioasa si lenta, identica cu decojitul unei mandarine uriase. Intr-atat incat sa ma bucur de asta. E starea potrivita pentru a simti ritmul scrierilor asiatice si pentru a intra in timpul lor asa cum se paseste intr-o camera de odihna si abur.

Pentru a-mi acoperi febra stau sub o patura rosie unde recitesc Sei Shonagon, Dai Sijie, Ha Jin si Kawabata. Incerc sa ma joc, faramitandu-le in haiku-uri personale -> de genul acestuia compus de Radu Cosasu preferatul meu <- insa nu imi ies nu, nu aproape niciodata. Cu o spranceana ridicata a indignare iau foile si le mototolesc. Fac asta o data si de alte ori si tot asa, invartindu-le ca pe un cub rubik. Insa fara de succes caci nici o figurina nu apare. Atat de nefolositoare, mainile mele se pleostesc peste origamiurile avortate.

Azi nu imi iese nimic. De la febra, e clar! imi spun si pufnesc in timp ce scriu un mic post plictisitor.
posted by Diana Adela Martin @ 7:49 AM  
16 Comments:
  • At 12:55 PM, Anonymous Anonymous said…

    insanatosire grabnica si un uikend placut ,ia si tu aspirine va pupic dulce pe amandoua ,cu respect adriana

     
  • At 1:03 PM, Anonymous Anonymous said…

    ce misto ca ai vreme sa citesti!te invidiez!eu de cand cu bebe, no way!doar benzi desenate:-)
    in schimb reinvat sa desenez!

     
  • At 2:47 PM, Anonymous Anonymous said…

    hey, se poate si mai rau de 38
    macar acum ai mai mult timp de scofalcoci :)
    salute

     
  • At 3:41 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    salutare!
    nu sunt racita. e un post reluat din iarna l,ui 2007, cand am fost racita. am avut multa treaba luna asta asa ca am reluat vreo 3 posturi.

    luminita: imi fac timp sa citesc in fiecare zi. am nevoie sa citesc.
    ce benzi desenate faine citesti?

    salutare malasuerte! ce mai faci?

     
  • At 3:56 PM, Anonymous Anonymous said…

    Diana, dupa cum vezi, scriu tratament unor oameni sanatosi :)

     
  • At 3:58 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    sunt ipohondra. deci iau in serios orice sfat medical :)

     
  • At 4:09 PM, Anonymous Anonymous said…

    pe ale mele ignora-le ,e mai sanatos :)

     
  • At 6:58 PM, Anonymous Anonymous said…

    In primul rand trebuie sa spun ca nu sunt doctor si orice sfat dau, il dau fara nici o garantie. Dar am o teorie a mea care trebuie sa i-o spun Dianei. ( I just acquired a renewd appreciation for you by reading your article from hotcity. ) Deci ... raceala nu vine de la frig, la fel cum nici moliile nu se fac din faina ( mi-au trebuit 3 ore de conversatie si un telefon in Romania la soacra sa o fac pe nevasta sa ma creada ). Raceala e cauzata de virusi, virusi care se inmultesc mai tare la frig si te dau peste cap. Deci daca vrei sa scapi de raceala tre sa stai la cald unde pacatosii de virusi se inmultesc mai incet. Nu sunt ca oamenii care se inmultesc mai tare la cald unde nu au haine si se iubesc mai mult. Deci multa multa caldura si lichide. Un ceai fiert si un stat sub plapuma pana curg cele mai adanci ganduri reci din tine. Febra e foarte buna in special atunci cand ai de rezolvat probleme imposibile gen: 3 puncte necoliniare tre sa le faci coliniare, demonstrati ca orice persona din managementul unei corporatii face 1 picior de gunoi. Hai cam aluat-o razna ... dar ... insanatosire grabnica.

     
  • At 7:01 PM, Anonymous Anonymous said…

    Aha .. deci tu nu esti nici macar racita ... . si eu ti-am dat reteta secreta. Ma simt inselat. Asa-i ca ti-e frig un pic ? Si oare de ce stranuti ? Voodoo ... I did think so.

     
  • At 7:40 PM, Anonymous Anonymous said…

    Un post cald ca un sake, mai curand. E bine de stiut ca nu esti racita.

     
  • At 8:20 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    ImproperBostonian: zilele astea 3 am stat. la caldura si in pat. dintr-un fel de rau minor :D multumesc pt sfat

    iti place sake-ul, Catalin?

     
  • At 10:51 PM, Blogger skythes said…

    sa-na-ta-teee

     
  • At 11:23 AM, Anonymous Anonymous said…

    citesc mai multe intermitent, in functie de cum adoarme luca-angelo.ultima se cheama "suivez le bébé" si e a unei tipe care descrie cu un umor genial pe alocuri negru, cum era viatza ei dinainte sa aiba un bebe , cand le era lene dupa orgasmul de dimineata sa sara imediat la prima sedintza de cinema,mai misto sa mearga la 16h, in vreme ce AFTER nu mai incape vorba de cinema nici macar odata pe luna par example.heh!ma vedeam cu barbati-miu, inainte de luca aveam abonamente cinema si mergeam zilnic,ca aici se merge mult la cinema, e in floare ( nu ca-n romania unde au disparut cu desavarsire din orasul meu natal-ploiesti de exemplu), in vreme ce acum,e lux sa mai vedem un film pe marele ecran, din lipsa de baby sitter.

     
  • At 6:22 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    :) ce-mi placu povestea ta, Luminita :)

    si-mi aminti ca eu nu am mai fost de ceva timp la cineva. si ca ce mai astept :)

     
  • At 6:52 PM, Blogger Indelible Bonobo said…

    aspirina saracului. leac universal. :)

     
  • At 7:08 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    hey! dar nu-s racita, am mai spus :)

    acum merg sa ma culc, ma pregatesc de party.
    iar maine sper sa scriu ceva despre lejeritate. si despre cum mi-a aparut azi dupa amiaza, intr-un tramvai.

     
Post a Comment
<< Home
 
About Me

  • HOMEPAGE
  • d See my complete profile

      Subscribe in a reader

    Enter your email address:

    Delivered by FeedBurner

    Previous Post
    Archives
    Links
    Powered by

    Free Blogger Templates

    BLOGGER

    Personal Blogs - Blog Catalog Blog Directory