all the small things
 
Friday, February 27, 2009
Noma Bar and the Oscars
Cateva linii si niste pictograme din care apare mai intai o personalitate si mai apoi un chip. Foaia pe care Noma Bar a desenat portretul lui Bob Dylan zvacneste in ritmul basilor, palpita la timbrul vocii lui. O alta, cea in care apare Pavarotti, pufaie aerul ca un balon, in note inalte

Chiar si o foaie de hartie stie. Stie cine-a fost desenat pe fata ei de catre Noma Bar. Tipul stie meserie. Si se joaca. Cu ce stim noi despre acesti indivizi notorii.

Puteti vedea cateva dintre posterele filmelor nominalizate la Premiile Oscar si a altor cateva filme in viziunea sa aici
posted by Diana Adela Martin @ 3:11 AM  
8 Comments:
  • At 8:13 PM, Anonymous Anonymous said…

    salutari diana,wichend placut,frumoase imagini si interesante.

     
  • At 8:59 AM, Anonymous Anonymous said…

    O primavara insorita si cu mult zambet va doresc cu respect adriana.

     
  • At 8:59 AM, Anonymous Anonymous said…

    O primavara insorita si cu mult zambet va doresc cu respect adriana.

     
  • At 11:36 AM, Anonymous Anonymous said…

    un ghiocel, un martisor
    si primavara

     
  • At 2:30 PM, Anonymous Anonymous said…

    1 martie fericit si inspirator iti doresc!

     
  • At 3:27 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    multumesc pt urari! o primavara frumoasa si voua :)

     
  • At 7:29 AM, Blogger lektor said…

    pfui, am uitat c-a venit primavara. Nu m-am uitat ieri in calendar :)

     
  • At 3:49 PM, Blogger Unknown said…

    da Horia a venit primavara

    ar fi cazul sa mai scriu si eu ceva! :)

     
Post a Comment
<< Home
 
About Me

  • HOMEPAGE
  • d See my complete profile

      Subscribe in a reader

    Enter your email address:

    Delivered by FeedBurner

    Previous Post
    Archives
    Links
    Powered by

    Free Blogger Templates

    BLOGGER

    Personal Blogs - Blog Catalog Blog Directory