all the small things
 
Thursday, March 12, 2009
Homarul si Serena - o feerie!
Trantesc cu delicatete portiera scoicii si-i spun taximetristului adresa la care vreau sa ajung. Intoarce capul si ma studiaza. Ranjind. E un homar lipicios si infoiat a carui camasa hawaiana nu-i acopera pieptul intrutotul, lasandu-i la vedere un smoc de par, sudoare si testosteron. Intoarce capul iar, ma priveste si apoi demareaza.

Drumul pe Stefan cel Mare e presarat cu tot felul de referinte critice. Imi arata strada pe care isi construieste acuma casa pretenarul lui, un tzipar cam fraier si usor de dus de nas. Mai incolo, si scoate mana pe fereastra, are firmadebirou un rechinas cu care se vorbise prin toamna sa incheie ceva, da nu-i genu pe care sa te poti baza, ca ala te baga in belele uiteasha!-uiteasha!. La semafor intoarce capul si ma priveste. Ranjind, ma-ntreaba dc stiu cum se pot spala usor verzisorii. Ca unu, Jonny, avea cateva sute de mii de alge de care vroia sa scape, asa c-a pus-o de-o firma de taxi. Intelegi, nu, cum merge treaba? A cumparat masini si devenea onorabil cu castigu.

Tipu e plin de ponturi si relatii. E un homar a-ntaia, de viitor. El stie asta. Numa ca acuma mai ramane ca si eu sa vad. Si sa aprob. Dand din cap uiteasha-uiteasha..

Si poti spala algele si cum o facut-o crabu asta jmekerit de Lali Soare, care a bagat tot in materiale de constructii si acuma iji ridica bluoc . Ca doar cine-o fi acolo ca sa te masoare, intelegi, nu-i asa, unde bat?

In aglomeratia asta de pe Stefan cel Mare eu oftez privind calutii de mare care-si croiesc drumul spre mai departe usor.

*

Ajunsa la Plaza Chibrit, ii spun sa ma lase langa shaormarie. Cobor si o iau la pas, agale, in timp ce hamsiile cu sortz rascheteaza in fasii subtiri imensul strugure atarnat de perete. Apoi le indeasa in lipii.

Apa prin care inot ramane, cumva, diafana stravezie albastra.

Labels:

posted by Diana Adela Martin @ 10:17 PM  
11 Comments:
  • At 12:16 AM, Blogger lektor said…

    sint convins ca nu spune secretele astea la toata lumea.

    doar la cei alesi.. :)

    as vrea si eu sa pot vorbi cu hamsiile. Mi-e ciuda.

     
  • At 12:18 AM, Blogger Rareș said…

    Înțeleg unde bați.

     
  • At 1:02 AM, Anonymous Anonymous said…

    In timp ce te indepartai, doua testoase marine intorceau privirea dupa tine.

     
  • At 7:31 AM, Blogger Samuel Mammel said…

    Cum se injura subacvatic?

     
  • At 9:38 AM, Anonymous Anonymous said…

    mda... din pacate anumite specii nu dispar odata cu schimbarea salinitatii apei, cea promisa de-atita vreme...

     
  • At 11:19 AM, Blogger lektor said…

    dam ploaie la schimb daca doriti. Face bine la alge :)

     
  • At 11:19 AM, Blogger Diana Adela Martin said…

    lektor: da. e o confrerie a bazatilor de cartier. in fiecare cartier. dar si pe drumurile ce le leaga

    pushthebutton: batem palma?? pe mine, personal, m-ar tenta o afacere cu iepuri de casa, am in acest sens invitatie chiar de la gmail, dc iti vine sau nu s acrezi!! http://afaceri-iepuri.ro/ dar sunt dechisa si la orice alta sugestie a ta.

    catalin, le-am dresat si le plimb acuma dupa mine, prin casa..

    sam: blbblblrkfk

    gingav: cata vreme va exista gel de par vor exista si specii care sa isi dea cu el in parul dat pe spate

    buna dimineata!! e soare, e cald. e frumos

     
  • At 11:22 AM, Blogger Diana Adela Martin said…

    lektor eu as fi curioasa sa stiu cum se prezinta moneda curenta la tine. si cum arata domnisoarele de casa de tolerare valutara..

     
  • At 12:53 PM, Blogger lektor said…

    case de schimb mai sint doar prin aeroporturi. in rest pe la banci, si domnisoarele de acolo sint trecute demult de vremea primilor fiori lirici.

    insa eu nu prea mai folosesc banii fosnitori sau clinchetitori. m-am pervertit de tot cu plasticul.

    si zau daca inteleg unde bati:)

     
  • At 6:55 PM, Blogger skythes said…

    mi s-a facut pofta de icre

     
  • At 12:11 AM, Blogger Samuel Mammel said…

    Si mie.

     
Post a Comment
<< Home
 
About Me

  • HOMEPAGE
  • d See my complete profile

      Subscribe in a reader

    Enter your email address:

    Delivered by FeedBurner

    Previous Post
    Archives
    Links
    Powered by

    Free Blogger Templates

    BLOGGER

    Personal Blogs - Blog Catalog Blog Directory