all the small things
 
Saturday, May 09, 2009
Ce se intampla cu prietenii imaginari dupa ce ies la pensie??
Eu nu am prieteni imaginari, asa sa stiti!

Prietenii mei sunt cat se poate de reali. Numai ca interactionez cu ei in imaginatia mea. Ce sa fac, daca sunt plecati departe?? Eu stau la taclale cu Cleo adeseori, comentam maruntisurile zilei. Stau singura, pe canapea, facandu-mi unghiile si ma trezesc povestindu-i nu stiu ce intamplare cu un copil care a vrut sa isi dea ursuletul de plus la scoala, dar care a fost respins deoarece era prea mare, mult mai mare decat iepurasii roz de Paste. Si cred ca si Cleo vorbeste cu mine, undeva, in alta parte...

Iar unele jocuri de cuvinte si glume simt mortis nevoia de a i le spune unui domn pe care nu l-am mai vazut de cateva luni bune. Nu ma pot abtine, doara stiu ca le-ar aprecia..

*

Voi v-ati intrebat vreodata ce se intampla cu prietenii imaginari dupa ce ies la pensie?? Filmuletul acesta spune povestea unui prieten imaginar clasic, de serviciile caruia nu mai e nevoie. A devenit pur si simplu redundant!


*
Iar aici, daca vreti sa cititi, o postare mai veche de-a mea despre problema prietenilor imaginari..
posted by Diana Adela Martin @ 4:14 PM  
25 Comments:
  • At 5:16 PM, Anonymous adriana said…

    Da Diana ! frumos documentar si placut nu ma pot exprima :ce inseamna prieteni imaginari ,cateodata parca ii simtim ca-i avem ,astazi cand m-am dus pana la piata ma uitam catre reviste pt ca la noi nu sunt librarii era una dar era inchisa si privind pe copertele revistelor zambeam si citeam titlurile ,la un momendat vad o carticica cu titlul..dublu limbaj intreb cat e si o cumpar si imi intinde si ziarul hahaha ,de ce crezi ca radeam? ca acei prieteni imaginari comentau stilul de vanzare a cartilor :) dupaceia vad o carticica :dreptate fara lege si aia intro punga si cu revista flacara am rasfoit putin flacara si nu mi-a placut de un domn ca critica traducerea unor carti straine de calitate proasta ,eu nu am nimica cu dansu dar ma gandesc ce are cu anumiti traducatori daca vrea sa vada cat de placute sun cartile..eram nervoasa ca am vrut sa cumpar tigari si mi-a spus ca s-a scumpit cu 5mi si nu am cumparat si ma uitam ce sa iau sa ii fac pe cei mari sa citeasca cand am vazut ce pret are cartea cat un pachet de tigari ,cate carti as putea cumpara daca nu asi fuma da diana si cati prieteni imaginari as putea cunoaste,de exemplu william copilul nei perechi de actori si crescut de un negustor de peste ,te pupic diana.

     
  • At 5:21 PM, Anonymous Anonymous said…

    trist filmulet....m-a facut sa imi amintesc ca prietenii mei imaginari sunt tot la stanga si la dreapta, desi cred ca au plecat...
    makes me wonder.....

     
  • At 3:09 PM, Anonymous adriana said…

    buna diana,multa lume isi arunca pacatul in mana altuia ,o persoana stiind ca ionut e iubitor de pisici i-a dat un pisic care dupa parerea mea nu avea mai mult de 2 zile si l-am rugat sa-mi spuna cine i la dat ca nu cred ca v-a supravietui si uite ca ne-am chinuit 10 zile si a murit nici nu vrea sa-l ingroape sta si-i face poze ,acum 3 zile a gasit o cutie plina de pisici dar cu ochi care mananca singure si ii cerea bani pe el un tiganusi si a venit plangand ca e unul zgariat si vrea sa-l salveze am facut ca el si l-am certat pe copilul ala si si-a ales puiul cel mai urat dar care avea nevoie de ingrijiri ,erau asa de frumosi cu totii si se aparau ti se rupea sufletul acel pisoi e jucaus si vioi si i-amexplicat ca asa de mare trebuia sa ti-l dea ,sincera diana l-am hranit cu silinga dar nu stiu de ce nu a rezistat.

     
  • At 6:41 PM, Blogger Răzvan said…

    Viaţa mea e o mare iluzie plină de chestii imaginare... Well... filmuleţul ăsta chiar m-a pus pe gânduri mai mult decât trebuia...
    Cred că e necesar prietenul imaginar, chiar dacă e bazat pe un personaj real, în capul tău trebuie să fie cineva who gives a fuck about you.

     
  • At 12:17 AM, Blogger gabi & her alter egos said…

    genialllll filmuletul!!!!!!mi'a placut mult mult de tot!!

     
  • At 3:51 PM, Blogger LZ said…

    Exista si altfel de prieteni decat cei imaginari?

     
  • At 5:56 PM, Blogger Rareș said…

    Când ies la pensie, redevin imaginari.

     
  • At 12:25 AM, Blogger Diana Adela Martin said…

    Razvan, iti doresc: o palarie plina de prieteni. si cativa care sa te tina si de manusi

    LZ, sper ca da! eu am niste oameni pentru care trec prin fum si bere pt a sta alaturi de ei la taclale.

    PtB Da! :)

     
  • At 2:29 AM, Anonymous Mircea Popescu said…

    De ce nu cad merele din tema ta ? Eu tot astept si tot degeaba.

     
  • At 2:36 AM, Blogger Diana Adela Martin said…

    pai au cazut, mircea, uite-le pe josul blogului. mie imi ecam teama sa nu tot cada si s atot cada pana se aduna in mromane - daca n-o sa se mai vada scrisul?

    iar daca n-o sa se mai vada scrisul traficul va scadea, din topul zelist voi cadea, oferte publicitare nu ma mai vor spama - ce naspa!

     
  • At 2:39 AM, Anonymous Anonymous said…

    m-ai gasit?:)

     
  • At 3:01 AM, Blogger Diana Adela Martin said…

    :) ca pe colegul meu de facultate, zizzou

     
  • At 12:34 PM, Anonymous alex said…

    exact..dar iti puteai da seama de asta si daca te uitai pe celalalt blog al meu la autor..sau la botesteanu la autor:) ha

     
  • At 3:34 PM, Anonymous adriana said…

    salut diana

     
  • At 10:10 PM, Anonymous RMN said…

    Dar cateodata e "refreshing" o intalnire cu prietenii imaginari. Altfel cum ti-ai aduce aminte de planuri uitate :P

     
  • At 7:53 PM, Anonymous adriana said…

    salut diana

     
  • At 7:46 AM, Anonymous adriana said…

    o zi buna tuturor ,salut diana

     
  • At 11:26 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    Buan seara, Adriana! Ce mai faceti?

     
  • At 7:44 AM, Anonymous adriana said…

    buna dimineata diana...ca deobicei diana simt ca nu se face nimica cu casa ..daca juristul imi spune ca a uitat sa-l anunte pe executor e clar...ieri era la birou la dnul director si s-a sculat repede si a venit la mine sa nu vada directorul si sa-mi spuna ca nu l-a gasit pe executor si asta e o minciuna pt ca ei colaboreaza si prin telefon ..executorul a fost platit acum 6 ani de mine din bani donati de fotbalistul mitea nicolae de la dinamo si acest executor era cel mai ieftin ca cei de la afi spuneau ca nu au fonduri nu am stiut ca ei lucreaza cu icralul (executorul)tot el m-a evacuat din garsoniera asta e ..dar astazi tot pe capul lui ma duc si sa vad ce mai zice..in rest sunt surprinsa ca gigi s-a apucat si el de kempo si nu prea ma incanta ca el nu prea are voie sa faca sport cu lovituri la cap ..au duminica nationalele..el a venit din spital ,linistit dar cam nesuferit inloc sa mearga sa vb cu juristul cu directorul se duce la soacramea ca ii e rau nu stiu de ce nu ramane acolo sa scap de el..iar vb prosti ..va pupic si o zi buna ..

     
  • At 3:39 PM, Anonymous Nelu said…

    Interesant filmuletul si plin de invataminte...

     
  • At 11:06 AM, Anonymous adriana said…

    salutari si un wichend placut.

     
  • At 6:33 PM, Anonymous ADRIANA said…

    salut diana

     
  • At 1:18 PM, Anonymous Anonymous said…

    ce se intimpla cu prietenii _reali_ dupa ce "ies la pensie"?...

     
  • At 11:34 PM, Anonymous Anonymous said…

    Eram cumva convins în sinea mea că oamenii au prieteni şi atât şi că eu, pentru că am şi prieteni imaginari, ar trebui să ascund asta. Pot să îţi spun că n-am schimbat nici o vorbă cu Cleo, dar cu domnul acela vorbesc şi eu adesea - şi cred că nu l-am mai văzut de mai bine de-un an.

     
  • At 11:00 AM, Blogger Diana Adela Martin said…

    gingav, saracesc!

    arhitectul: nu-i ascunde.. ia-i de mana cand mergeti pe strada. eu le zambesc, iar oamenii ce- mi ies in cale cred ca le zambesc lor.

    uite -asa :)

     
Post a Comment
<< Home
 
About Me

  • HOMEPAGE
  • d See my complete profile

      Subscribe in a reader

    Enter your email address:

    Delivered by FeedBurner

    Previous Post
    Archives
    Links
    Powered by

    Free Blogger Templates

    BLOGGER

    Personal Blogs - Blog Catalog Blog Directory