all the small things
 
Thursday, June 11, 2009
The Chronicle s-a lansat astazi
Rares Petrisor impreuna cu colegii si prietenii sai au lansat astazi o publicatie care merita rasfoita http dupa http. O publicatie pentru care scriu Maria Coman, Michaela Michailov, Alec Balasescu, Narcis Jeler, Catalin Stanescu, Iulian Tanase.

Cand si cand mai scriu si eu. Am inceput cu un jurnal subiectiv al Festivalului de Teatru de la Sibiu, pe care il puteti citi aici si aici. Dar dati mai multe click-uri, articolele interesante se afla in preajma celor scrise de mine. Pe cuvant!
posted by Diana Adela Martin @ 7:46 PM  
7 Comments:
  • At 11:22 PM, Anonymous mara said…

    Foarte faina cronica! :wink:
    Ti-am lasat un mail!

     
  • At 11:33 PM, Anonymous adriana said…

    Foarte frumos ,si sa aveti mult succes ,ma bucur nespus pt tine diana.

     
  • At 8:23 PM, Blogger Annie said…

    Mi-a placut foarte mult cum ai scris. Mi-ai dat si mai mult dor de Sibiu, de teatru si... sa scriu. Felicitari pentru colaborare, astept cu interes si viitoarele materiale.

     
  • At 1:52 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    multumesc Annie! tu ce mai afci?

     
  • At 5:14 PM, Blogger Annie said…

    Pai... ok... I guess... Nu sunt f. sigura.:D Mai multe amanunte la o home made lemonade.;)

     
  • At 2:41 AM, Blogger MB said…

    Te-am citit!

     
  • At 3:35 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    hey! mario.. si eu te-am citit :) pe poiematike. deunazi ti-am descoperit blogul.

    annie, o home made limonada nevirtuala nu voi putea sorbi pt o perioada, pt ca o iau la drum.. sper sa reusim sa ne vedem candva in iarna

     
Post a Comment
<< Home
 
About Me

  • HOMEPAGE
  • d See my complete profile

      Subscribe in a reader

    Enter your email address:

    Delivered by FeedBurner

    Previous Post
    Archives
    Links
    Powered by

    Free Blogger Templates

    BLOGGER

    Personal Blogs - Blog Catalog Blog Directory