all the small things
 
Saturday, February 13, 2010
Despre tristetea lucrurilor implinite
Despre tristeţea lucrurilor implinite. Deja demult, acum îndepărtat sunt cu prea mulţi paşi de ele. Domnul Peter şi-a trecut vopseaua peste faţă, a ocupat scena şi acum începe să cânte. Despre acele lucruri de care mi-aş dori să mă pot agăţa. Oare cum vine asta? Şi cum să scriu despre asta fără să sune niţel cam fals:

- uite-o fată de 25 de ani, o fâţă, iar în jurul ei e Berlinul!
- măi.. nu ştiu cum să iţi zic, da’ Berlinul nu prea e pe gustul meu.
- se mai întâmplă. Se intâmplă şi altele mai rele…

Iar răul meu este senzaţia asta vagă de a rămâne încleştat într-un oraş lipsit de sentimente, în care contează doar mişcarea. Cică sunt 3000 de evenimente în fiecare zi. Şi multe squat-uri cu artişti. De bifat! Însă nimic de trăit.

-înţelegi cum vine asta?



Iar în muzica acestui Peter am găsit joi ceva ce ar aduce a speranţă, dacă aş şti numai, dacă aş ştii cum să-l apuc pe acel om care s-a îndepărtat prea mult, acele străzi din Bucureşti pe care mă plimbam şi care acum încearcă să pară prea cool, prea concrete. Concret e şi Berlinul, un oraş lipsit de mister. Un oraş în care se devine. Plini de oameni cool. S-ar compromite dacă ţi-ar zambi măcar, dacă ar pomeni într-o discuţie despre ratarea aceea, când era aproape la un pas să mute munţii, despre fata care l-a înşelat, despre a nu fi artist. Sau filosof. Despre tăceri.

2005! Ăsta e anul in care am pierdut mult, am pierdut cu exuberanţă şi cu siguranţa celui care ştie că mai are multe de pierdut. Îmi permit, îmi ziceam, am de unde! Voi mai avea multe nostalgii, taman ca aceasta. In Berlin nostalgiile se coc greu. Forfota asta, cum să mai ai răgaz pentru întristare?? Pur şi simplu nu se cade să-ţi developezi stările de spirit şi să le petreci în amintire.



Actual şi strident, cam aşa suna les souvenirs din melodia precedentă.


*

Eu tac mult. Pe cât se poate. Mă ascund în lipsa de umor şi superficialitate!

posted by Diana Adela Martin @ 5:58 PM  
7 Comments:
  • At 12:06 AM, Anonymous Catalin C. Vasii said…

    Si noi astia uncool din Timisoara, cei care te asteptam intr-o zi.

     
  • At 2:25 PM, Anonymous pinguilde said…

    Sa nu-i fi fost dor nimanui de tine? Nu pot sa cred. Mai degraba n-au bagat de seama ca bineairevenit. Eu intre timp m-am topit de dorul blogului acestuia, m-am evaporat la soare, m-am nins si tot asa din nou. Hug!

     
  • At 12:14 PM, Blogger echt said…

    am trait in berlin o senzatie de singuratate aspra precum pielea unei batrane cersetoare oarbe ... retrospectiv am retrait aceasta senzatie vazand pe tvr cultural acum doua saptamani Cerul de deasupra Berlinului ... dar mi-am dat seama ca orasul are mai multe de spus ... mi-ar placea sa mai ajung acolo ...

     
  • At 10:00 PM, Anonymous adriana said…

    salut diana
    doamne placuta melodie :) ,ma simt mergand prin colegi si am fata unui bufon zambind ,iar sufletul plangand ,multumesc diana pt aceasta melodie ....sunt foarte trista diana ,am avut o depresie ,nu ma puteam opri din plans :( sa fii iubita

     
  • At 9:10 AM, Blogger metafizicx said…

    sunt geniali! ii stiu de vreo 2 3 ani si imi plac muuuult

     
  • At 1:24 AM, Blogger Sanctus said…

    Bună.
    ar dori un link exchange cu dvs.
    Dacă consideraţi că sunteţi de acord, lăsati un mesaj pe http://globu-cu-sondaje.blogspot.com/ sau pe mail : globucusondaje@yahoo.com
    O zi bună.

     
  • At 12:37 AM, Anonymous Curele Barbati said…

    geniali :D

     
Post a Comment
<< Home
 
About Me

  • HOMEPAGE
  • d See my complete profile

      Subscribe in a reader

    Enter your email address:

    Delivered by FeedBurner

    Previous Post
    Archives
    Links
    Powered by

    Free Blogger Templates

    BLOGGER

    Personal Blogs - Blog Catalog Blog Directory